zaterdag 19 februari 2011

Update over Knut

Hoi hoi!

Ik dacht dat het ondertussen weer eens tijd was voor een update over onze hond, Knut (Knoet).
Ze was gisteren 2 maanden bij ons en morgen is ze 7 maanden oud.
Ze is echt flink gegroeid en haar vacht begint echt volwassen te worden! En ze is zo n schat, lekker rustig in huis en speels buiten (dat laatste is niet altijd even fijn)

Ik zal jullie laten zien hoe ze er nu uit ziet:
Close-up bij de voordeur
 Zo ziet ze er in zn geheel uit als ze ligt. 

En Knut heeft een vriendje. Dat is de hond van de zus van Dave, Max. Samen spelen zij af en toe en dat is een dolle boel. Als ze uit geraasd zijn is het tijd voor een mooie foto:

Max en Knut

Ik hoop dat jullie met net zoveel plezier naar deze foto's gekeken hebben als dat ik dat doe!

Veel liefs, 
Moon

4 opmerkingen:

  1. oeh wat is ze gegroeid... ik vind der steeds mooier worden.. die spring haartjes vind ik zo leuk..

    liefs syta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh dierenarts????
    ik hoop dat het goed met der gaat!
    dikke knuffels voor knut...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi
    sorry voor de late reactie maar griep sloeg hier ff toe.. ik heb hem op vakantie gestuurd.
    en ik ben ook je mailtje kwijt...stom heh..

    maar goed wilde ff zeggen; hoop dat het met je doggie goed gaat en ja idd ik ben ook getrouwd met een dave hahah grappig !!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat!