woensdag 16 februari 2011

IC

Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje niks van mezelf laten horen, maar ik heb weer een LO gemaakt hoor!!

Dit keer een nogal serieuze. Ik heb namelijk de eerste foto van mijn 'nieuwe leven' gescrapt.
Ik zal het kort en bondig uitleggen, zonder verdere details.

Ik was erg depressief in die tijd, liep mezelf voorbij en raakte helemaal de weg kwijt. Ik was erg ongelukkig en toen heb ik de weloverwogen beslissing genomen dat het voor mij genoeg was. Dat ik niet meer wilde.
Vandaar de titel IC (Intensive Care), waar ik op het moment van de foto lag. Een zwaar bewaakte gesloten afdeling.

Waarom ik dat nu vertel? Ik neem afscheid van die tijd. Ik heb het gehad met het rottig voelen. Ik ben nu gelukkig, ik ben getrouwd, heb een hondje en ben zo ontzettend trots op hetgeen ik bereikt heb sindsdien.

Maar zo ver was ik nooooit gekomen als ik toen die beslissing niet had genomen, daar ben ik heilig van overtuigd.

IC

In het tekstvlak linksonder komt het eerste stuk uit mijn dagboek te staan. Dit is niet zo vrolijk en gezellig als de LO er uit ziet, dus ik zal het jullie besparen. 

Ik hoop dat jullie het een mooie LO vinden, en zo niet... Pech, voor mij heeft hij heeeel veel waarde!!

Liefs Moon

3 opmerkingen:

  1. God meid toch,
    Dat is dan best hefftig allemaal.
    Vind je lo heel mooi!!!
    En hoop dat je er met een goed gevoel over na kunt denken.En geniet van je nwe leven nu samen met je hubbie en je hondje.
    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hé, heftig verhaal zeg! Ik ben blij dat t nu goed met je gaat en dat je weer van het leven kan genieten!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje zeg Moon, dat is best wel een moeilijke periode geweest dan. Wat fijn dat je er zo goed uit gekomen bent! Weet je, ik denk dat alles zijn waarde heeft in het leven, ook dit soort periodes. Je wordt erdoor gevormd en krijgt de kans te groeien. Ik hoop dat ik niet heel onzinnig klink ;) Liefs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat!