donderdag 18 november 2010

Lo van mijn broer

Hoi allemaal,

Zo dat is lang geleden!
Ik had gisteren een dag vrij en heb de LO van mijn broer afgemaakt. Hij moest zwart/wit worden. Maar uiteindelijk heeft ie toch veel meer kleur gekregen dan alleen die twee.
De grootste bloem linksonder de foto heb ik zelf gemaakt met koffiefilters en gekleurd met distressinkt.
Verder zit er een soort van swirl op met hotfix steentjes, oranje. Van rechtsboven, over de foto, naar linksboven.  Als je goed kijkt kun je hem zien zitten. (Anders moet je even de foto aanklikken en dan kun je het wel goed zien!)

Hij krijgt hem vanavond te zien en hij is altijd nogal kritisch over t geen ik maak, dus ik ben benieuwd wat hij er van vindt!! Wat vindt jij er van? Een bb-tje vind ik altijd erg leuk :D


LO met foto van Wouter

Liefs Moon

2 opmerkingen:

  1. HOi Moon, dat is een gave LO. En die bloem is echt schitterend. Met een koffiefilter zeg je?? Hoe dan, gebruik je een bloemenpons of zo?
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat!