donderdag 18 november 2010

Kaart met Crealies mallen!

Hoi hoi,

Ik ben naar Kreadoe geweest met mijn mama en mijn nichtje en daar heb ik 2 mallen van Crealies gekocht.
Ik ben er zooooo blij mee! Je kunt er de meest mooie dingen mee maken. En omdat ik gisteren een dagje vrij was en ik heel de dag heb zitten knutselen heb ik 's avonds nog even snel een kaartje gemaakt met de (in mijn ogen) leukste mal.

Hij is heel simpel en nog zonder tekst, omdat hij nog niet echt voor iemand bedoelt is, maar voor maar toekomstige voorraad, hihi!
Verder zitten er steentjes op die ik er met de Hotfix (gekocht op Kreadoe) opgemaakt heb. Komtie:


De groene kaart met Crealies mal gemaakt.

De foto is in het donker gemaakt, dus niet heel erg scherp. 
Zoals je kunt zien heb ik ook de randjes nog geinkt met distress inkt. Vintage Photo, heb ik daar voor gebruikt (ook gekocht op Kreadoe)!

Liefs Moon

2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, ben jaloers op je, kon dit jaar niet :( Volgend jaar ben ik weer van de partij.
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat!